همسفر عشق


...من عاشق او بودم و او عاشق او

روزی روزگاری در جزیره ای زیبا تمام حواس زندگی میکردند؛ غم, شادی, غرور, ثروت, عشق و... .
روزی خبر رسید که قرار است تمام جزیره به زیر آب برود؛ پس تما اهل جزیره
 قایقهای خود را مرمت کردند تا راهی شوند. اما عشق راضی به ترک جزیره نشد ! چرا که او عاشق جزیره بود!
آن لحظه فرار رسید و تمام جزیره به زیر آب رفت! عشق ازغرور که با
 کرجی زیبا عازم مکانی امن بود کمک خواست و گفت: غرور ممکن است مرا با خود ببری؟
غرور گفت: نه تمام بدنت خیس و کثیف شده است و قایقم را کثیف می کنی
!
غم
 در نزدیکی عشق بود؛ عشق به او گفت. غم؛ آیا تو مرا با خود می بری؟
غم با صدایی حزن
 آلود گفت: آه عشق من خیلی غمگینم و احتیاج دارم تا تنها باشم!
پس این بار عشق به
 سراغ ثروت رفت و به او گفت: آیا می توانم با تو همسفر شوم؟
ثروت گفت: قایق من پر
 از طلا و جواهر است و دیگر جایی برای تو نیست!
عشق این بار از شادی کمک خواست. اما
 شادی آنقدر غرق در شادی و نشاط بود که حتی صدای عشق را نیز نشنید.
ناگهان صدایی
 مسن و خسته گفت: بیا عشق من تورا با خود خواهم برد!!!!
عشق از خوشحالی فراوان خود
 را به داخل قایق انداخت.عشق آنقدر خوشحال بود که یادش رفت حتی نام یاریگرش را بپرسد!
آنها به خشکی رسیدند و پیره مرد به راه خود رفت! و تازه عشق فهمید که حتی
 نام آن پیرمردرا هم نمی داند.
از پیره دیگری پرسید آیا تو او را می شناسی؟ گفت
 : آری او زمان است!
عشق با تعجب گفت: زمان؟
!!!!
پیرمرد گفت: آری زمان؛ چراکه تنها
 او قادر به عظمت عشق است!!!!!

همسفر عشق



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت9:39---21 آذر 1392
سلام خوبید وبلاگتون حرف نداره به منم سر بزنید نظرتون رو درباره داداشم ومطلبام مطرح کنید ممنون موفق باشی:

نازنين
ساعت22:34---25 آبان 1392
خيلي زيبا ممنون...



امروز براتـــون عشــــق آرزو میکنم



از اون عشقایــــی کـــه ..



هــــر روز با لبخنــــد از خــــواب بیدار بشید و بگیــــد :



" زنـدگــــی یـعـنـی ایــن ...



چقــــــــدر خوشبختـــــــم .. "
پاسخ:ishalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3


عشق2طرفه
ساعت10:18---8 آبان 1392
نیستی داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختری از جنس باران...
ساعت19:10---7 آبان 1392
دوسـت دارم یـڪ شبــﮧ، هفتــاد سـال پیـــر شـوم
در ڪنــار خیـابــانی بـایستـــم . . .
تـــو مـرا بـی آنڪــﮧ بـشنــاسی ، از ازدحـام تــلخ خـیـــابـان عبــور دهــے . . .
هفتـــاد ســال پیـــر شـدن یــک شبـــﮧ
بـه حـس گـــــرمــی دسـتـ های تـــو
هنــگامـی کـه مرا عبــور میـدهـی بــی آنـڪـﮧ بـشنــاســی،
مــے ارزد . . .!


لعیا
ساعت14:27---7 آبان 1392
سلام مطلب جدید آپ کردم شما که آرامش میگیرین سربزنید

عشق2طرفه
ساعت9:08---7 آبان 1392
مثل همیشه عالی

افســـ ـ ـ ـونگر
ساعت23:34---6 آبان 1392
ایول بابا
دستت جیز
چقدر فعالی
همیشه منتظر کامنتات هستم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|- Hossein Nori Nasab -|

طراح سجاد تولز